• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 9 دی 1399
کد مطلب : 120197
+
-

میلاد نوری /فعال مردمی

اعزام 700 نیروی داوطلب به بیمارستان‌ها

اعزام 700 نیروی داوطلب به بیمارستان‌ها

«میلاد نوری» جوان 27 ساله و یکی از فعالان مردمی و عضو گروه جهادی شهید حمیدرضا اسداللهی است که در حال حاضر در پویش «همیاران سلامت» فرهنگسرای خاوران فعالیت می‌کند. او درباره این موضوع می‌گوید: «از سال 95 در گروه جهادی شهید مدافع حرم «حمیدرضااسداللهی» فعالیت می‌کنم. عمده فعالیت این گروه در حوزه فعالیت‌های عمرانی در روستاهای اطراف شهر تهران بود.

بیشتر اعضای گروه جهادی ما را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.» نوری درباره فعالیت خود از زمان شیوع کرونا تاکنون هم می‌افزاید: «با توجه به نیاز شهروندان به اقلام بهداشتی در زمان شیوع کرونا وارد تولید ماسک و گان برای بیمارستان‌ها و شهروندان عادی شدم و در نهایت در حال حاضر در پویش «همیاران سلامت» در زمینه اعزام افراد داوطلب به بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنم. اساس کار به این صورت است که در حال حاضر در مقابل در اصلی فرهنگسرای خاوران ایستگاهی دایر کرده‌ایم و از افراد داوطلب برای اعزام به بیمارستان ثبت‌نام می‌کنیم. از ابتدای بحث کرونا تاکنون حدود 700 نفر به‌صورت داوطلبانه به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.»

او درباره انگیزه شخصی خود برای پیوستن به این پویش می‌گوید: «بیشتر افرادی که با من برخورد می‌کنند می‌گویند از کرونا هراس ندارید که در فعالیت‌های اجتماعی شرکت می‌کنید و من هم در جواب فقط یک جمله می‌گویم. اینکه دست و پنجه نرم کردن با کرونا سخت‌تر از شرایط شهید مدافع حرمی نیست که فرزند تازه متولد شده و همسرش را رها کرد و به جبهه حق علیه باطل شتافت.»

این خبر را به اشتراک بگذارید